2013. febr. 20.

la promessa della primavera - A tavasz ígérete


...behoztam egy kis hólepte magnóliaágat a múltkori hóesésben. Kinyílt egy  virága a vázában, és én elámultam, miközben épp egy régi blúzomnak cseréltem ki a kifoszlott gallérját: mennyire hasonlít a magnólia szirma az én  blúzomhoz! Gyorsan varrtam még egy kis kabátkát Peppinek a maradék anyagokból (Karácsonyi szalag, a blúzgallér maradéka, egy kis plüss, olyan benne mint egy Kis Herceg Karácsonykor) mert bár most tavaszias az idő, és nyiladoznak a rügyek, lehet, hogy mégis újra jön a havazás.


A papucsom a legjobb párna:)




 






creme brulee és pórés-sonkás quiche...köszönet a receptért Máginak

12 megjegyzés:

  1. le tue foto sono sempre una gioia per gli occhi,complimenti!

    VálaszTörlés
  2. Nem hiszed, fél mondatoddal, micsoda emóció-áradatot indítottál el bennem…Ó, azok a foszlott gallérok…de régi történet ez…majd megírom. Peppinóról kabátban kaphatunk képet ? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fodorka, kíváncsivá tettél, egyszer írd meg a történetet! nagyon szeretném!

      Törlés
  3. Az a kutya!!! Szerintem népes rajongó tábora van!:))) A vacsora alatti helyéből itélve, tud élni!:)

    VálaszTörlés
  4. Pepino egyszerűen imádni való. A varrásodban is ott van a Rád oly jellemző, kellem és báj. Az étel pedig,nagyszerűen néz ki.
    Máginak különleges érzéke van az ízek harmóniájához.

    VálaszTörlés
  5. Tündér az a kis kutyus ahogy figyel ott !

    VálaszTörlés
  6. Ez a Peppínó a csibészség és a báj vegyüléke !!!! A magnoliák szivet melengetők, az ínyencségek fotóitól rögtön a konyhába csattogtam. Kérhetnék én is Peppínóról egy ruhás képet ?

    VálaszTörlés
  7. A bluzt a kicserelt gallerral is megneztem volna! :)
    Peppino egy cukifalat!! en is kernek rola egy kabatkas kepet! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Tselszi, a régi gallérral se látszik itt.

      Törlés
  8. :)ami Peppínót illeti, egyelőre még ő nyeri a csatákat. Séta közben, ha éppen nem arra megyünk, amerre ő elképzeli, csak hátrafelé hajlandó jönni, jelezvén ezzel, hogy minden abszolút az akarata ellen történik.

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm.
    Jó itt Nálad, jó Veletek.
    Szeretem a képeid, az írásaid, szeretem Peppínót, szeretem a látogatóid...
    Hála <3

    VálaszTörlés